aylin ahmet ve ben

slm sevgili arkadaşlar aslında doğruyu söylemek gerekirse bu yaşanmış olayı anlatmayı düşünmüyordum ama isimleri değiştirdim sonuçta aylini ve ahmeti aramızda sır olarak kalacağını söz verdim benim hikayem bundan 2 yıl önce başladı.ben özel bir şirkette yöneticilik yapıyorum ismim gökhan işim gereği çok seyahat ediyorum yine birgün ordudaki işletmeyi gitmiştim bir kaçgün kaldıktan sonra izmirde bir şirketle acil bir görüşmem çıktı ve ertesi gün saat 3 te izmirde olmalıydım o gün ve ertesi gün izmire uçak seferi trabzondan ve samsundan yoktu mecburen kara yoluyla gidecektim ve otobüs şirketlerinin birinden yer ayırttım yoculuk uzundu dergi gazete felan aldım derken yola çıktık samsundan yan koltuğa bay bayan oturdu lafı uzatmamayım yolculuğa başladık ben gazete okuyordum gazeteyi bitirip dergiyi okumaya başlayınca yan koltuktaki bey gazeteyi okuyabilirmiyim dedi tabi diyerek uzattım tşk etti neyse yolculuğun ilerleyen saatlerinde beyefendi adını sonra öğrendiğim ahmet tşk ederek gazeteyi geri verdi ve ozaman tanıştık yol boyunca muhabbet ediyor dinlenme tesislerinde üç kişi beraber oturup çay içiyor muhabbet ediyorduk ahmet eşiyle tanıştırmış tı beni aylin 1.65 boyunda yuvarlak kalçara sahip iri memeleri olan güzel bir bayandı aylinlede yolculuk boyunca kaynaşmış çok güzel muhabbet ediyorduk yolculuğun sonlarına doğru ahmet ve aylin tanıştıklarını çok memnun olduklarını izmire geldiğimde ve işim bittiğinde bir akşam yemeği yemek ve arkadaşlığımızın devam etmesini istediler ben ahmete kartımı verdim ahmette bana tlf no verdi neyse yolculuk bitmiş ben kendimi hemen bi otele atmıştım bir duş aldım ve şirketle görüşmeye gittim akşam olmuştu otele dönrken tlf çaldı arayan ahmetti ve akşam işim olup olmadığını sordu bende yok dedim akşam yemeğine davet etti bende kırmamak için kabul ettim adresi verdiler taksi şöförünü adresi söyledim bornovada oturuyorlardı aslen aydınlı olduğum için izmiri iyi bilirim ahmet beni yolda karşıladı eve çıktık kapıyı aylin açtı üzerinde derin göğüs dekolteli diz üstüne inen bir elbise vardı çok hoş görünüyordu içeri geçtik aylin masayı hazırlarken ahmet birer bira içelimmi dedi ok dedim sonra masaya geçtik ahmet bu defa rakı getirdi ve aylinde bizimle birlikte rakı içmeye başladı yemek yerken birden bacağımda bişey hissettim aylin ayağıyla beni yokluyordu çok şaşırmış birazda korkmuştum masada kocası vardı ve ayline baktım yaramaz bir gülücük attı ayağına benim alete kadar çıkardı ve bastırıyordu ben terlemeye başlamıştım yemek boğazıma takılıyordu lavaboya gitmek için izin istedim elimi yüzümü yıkadım biraz sakinleşince tekrar geri döndüm sessizce konuşuyorlardı ben gelince sustular neyse yemekten sonra aylin kahve yaptı kahveleri içerken ahmet film izleyelimmi dedi ok dedik dvd bir film koydu çok güzel aşk filmiydi ama erotik sahnesi çoktu ben o sahnelerde utanıyordum bu arada aylin durmadan firikik veriyordu filmin bir sahnesinde kadın kocasını başka biri ile aldatıyordu ve ahmet karına yetemiyorsan karının seni aldatmaması için karını sen birini bulup senin yanında onunla yatmasını izin vereceksin diyiverdi ben çok şaşırmıştım ne o neden şaşırdın dedi ben öyleyim mesela sana açık konuşacağım ben karımı tam anlamıyla yetemiyorum onun için bize eşlik edecek birini arıyorduk sen okumuş kültürlü güvenilir birisin bizi eşlik edermisin dedi ben çok utanmıştım ama seve seve dedim hemen yatak odasına geçtik bir çırpıda soyunduk ahmet aylinin dudaklarına yumuldu bende arkasına geçtim boynunu sırtını öprek kalçalarına indim sonra aylin aramızda siz çöktü ve bir ahmetinkini bir benimkini emiyordu ahmetin aleti 8 9 cm kadardı benimkinden çok küçüktü ve hemen aylinin suratına patladı ben hala gelmemiştim aylin benimkini öyle yalıyorduki kopacak gibiydi sonra bende patladım aylini banyoya götürdük duşta sevişdik yatağa geri döndük ahmetinki artık kalkmıyordu ben aylinin dudaklarını somuruyordum her yerini yalıyordum memeleri kocaman ve dip diriydi amı mükemmeldi ahmetinki küçük olduğu için daracıktı o gece 5 defa siktim aylin kaç defa organzm oldu bilmiyorum bu birliktelik 2 yıl sürdü şimdi işleri nedeniyle amerikada yaşıyorlar tatil maceralarımızı başka fantazilerimizide sizleri daha sonra anlatacağım gizlilik ve dürüstlük çerçevesinde tanışmak isteyen çiftleri ve yorumlarınızı bekliyorum msn